Когато рекламите говорят сами за себе си е достатъно да чуем име на марка, име на продукт или просто начални акорди, за да да сме сигурни, че сме го разпознали.
Често лидерите на пазара залагат на известни лица за своите реклами, за да няма съмнение, че кампанията им ще е печеливша.
Представяме ви кратко и съвсем недостатъчно описание на “ароматът на звездите” такъв, какъвто искат да го “усетим” едни от най-разпознаваемите парфюмеристи на пазара и на какви печеливши стратегии залагат те за своите реклами.
Когато парфюмерийните лидери използват актьори за своите реклами, резултатът е повече от сигурен – ухание на слава и разпознаваемост!
1 . Нека започнем с нещо наистина вдъхновяващо и завладяващо, нещо което не само грабва зрителя от пръв поглед, но и го предизвиква да иска да усети един аромат веднага, за да се доближи възможно по-близо до представата за това как ли би могъл да ухае един от тримата, талантливи, братя Скарсгард.
Александър Скарсгард за Калвин Клайн –“Encounter”: не просто реклама, а емоция, базирана на
дъжд, еротика и секси вампира от “Истинска кръв”.
2 . На второто ни място е Пул, Дедпул.
Често срещам мнението, че не Рейнолдс е избран за ролята, а самата роля е писана за него – на това му се казва “пасва му като ръкавица”.
От BOSS ни предлагат само с един-единствен поглед към екрана да видим неотразимия Раян да гледа с премрежен поглед, обещаващ...Повече от аромат.
Раян Рейнолдс за Хуго Бос – “Fragrance” :
Кой не харесва Дедпул? Ако има такива - сигурно е, че не си падат и по Раян Рейнолдс . А е още по-сигурно, че такива няма!
3 . Както се оказва – Джон Сноу знае повече отколкото си признава и от Чу го доказват със зашеметяваща реклама, в която Кит е всичко останало, но не и “незнаещ”.
Кит Харингтън за Джими Чу – “Мan”:
Джон Сноу или още: какво знаем, че не знаем за него, защото невинността и харизмата, които струят от него в тази реклама са сред нещата, които знаем!
4 . Скандалът на годината в Холивуд безспорно бе бракоразводният процес между Деп и Хърд, но освен, че той опроверга нейните твърдения, че е отпуснат, стар и дебел – накара всички ни да се юрнем да гледаме рекламата на Диор, която направи страхотен брой гледания за отрицателно време, а самият Джони е повече от неотразим в нея!
Джони Деп за Диор “Sauvage”: никоя класиция, още повече пък за парфюми, не може да мине без Джони, Диор и един скандал.
5 . Един от най-пронизващите погледи на Ел Ей безспорно принадлежи на Джейк и от Прада знаят това, защото са заложили именно на него за рекламата на аромата си.
Джейк Джиленхол за Прада : Дони Дарко, лодка и фентъзи – от Прада са се погрижили да приковат погледите в рекламата си на “Ocean”.
6 . От Бърбъри със сигурност знаят как да ни накарат да възкликнем: БРАВО !
Адам Драйвър за Бърбъри: “Hero” – какво повече да каже човек, освен да крещи “прииска ми се да плувам с конете!”
7 . През годините от Шанел залагат на много и различни рекламни кампании за продуктите си, но сред категоричните им шедьоври е тази, в която несравнимо участие взема Кидман.
Никол Кидман за Шанел: романтиката и мистерията, които носи красавицата у себе си, пресъздават повече от блестящо популярният “Chanel №5”. Множество реклами през годините и една, която е сред фаворитите ми!
8 . Можете ли да назовете поне три филма, в които участва Бюндхен? Аз мога да назова всички...
Жизел просто е родена, за да бъде красива и феерична, както доказват за пореден път от Долче и Габана.
Жизел Бюндхен за Долче и Габана – “The one” : пленяваща, нежна, женствена , дръзка, ослепителна и толкова себе си в тази реклама на Шанел!
9 . Кийра Найтли за Шанел “Coco mademoiselle” – мистична и тъмна романтика. Нежност и загадка – все черти на Кийра, които от Шанел биват “облечени” в завладяващ аромат.
10 . Нежните черти и цялостно поведение някак винаги са контрастирали с това, което може като жена невероятно талантливата Портман.
От Диор са съумели да заложат в рекламата си всичко това, което тя притежава!
Натали Портман за Диор – не само, защото я обожавам като актриса, но и защото от Диор са уцелили в десетката с този образ – вълнуваща, леко меланхолична и завладяваща, както винаги!
https://designcenter.bg/bg/%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3/787-%D1%81-%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D0%B8#sigProId3d988194eb