Уеб дизайн и реклама

На какви платформи да рекламирате вашите продукти/услуги?

В тази статия ще говорим за няколко основни канала за реклама в интернет. Може да бъде полезно за тези, които все още не са решили дали изобщо си струва да рекламирате и къде е по-добре да рекламирате.

Къде и как да рекламирате сайта?
Отговорът на този въпрос може да бъде даден само при познаване на темата, целевата аудитория и бюджета. Преди да говорим подробно за популярните сайтове, ще кажем само няколко думи защо рекламата може да не проработи.

Защо рекламите не работят

Често се случва, след като опита реклама, собственикът на сайта да е разочарован и да смята, че парите са пропилени и рекламата не работи.

Нека помислим защо може да е това. Има две основни опции:

- Рекламата е проектирана неправилно;
- Избран е грешен рекламен канал.

На първо място, колкото и да ви се струва, че рекламата е лесна, всъщност не е и тук е по-добре да не пестите пари, а да правите реклама ОТ и ДО с помощта на професионалисти. Както знаете, скъперник плаща два пъти!

Второ - разберете кой канал е подходящ и да започнете да рекламирате там.

Разбира се, струва си да направите това, преди да публикувате, защото говорим за бюджет, който може да бъде пропилян. Също така не забравяйте за времето и усилията, изразходвани за разработване и поддържане на рекламна кампания.

Платформи за реклама

Нека да разгледаме няколко сайта, където можете да рекламирате.

Първо ще покажем видовете реклама при търсене, след това таргетираните. Рекламата при търсене е, когато потребителят търси нещо в търсачка, като въвежда ключови думи. И тогава в резултатите от търсенето и в партньорските сайтове той вижда реклами, свързани с тази заявка.

1. Таргет реклама
Сега нека поговорим за таргет рекламата.

Подобна реклама се показва предимно в социалните мрежи.

Кой рекламен източник е подходящ за вас?
Трябва да се отбележи, че рекламата в Интернет (който и да е канал) не е подходяща за всеки рекламодател.

Не очаквайте много отговори, ако вашият сайт:

Цените, условията, асортимента са по-неблагоприятни от тези на конкурентите.

Да приемем, че сте компания за доставка на вода и предлагате платена доставка, а конкурентите със същия асортимент доставят поръчката безплатно.

Тук трябва да сте подготвени за факта, че потребителите ще изберат по-изгодни опции.

Лошо описание на офертата, неудобна навигация, ненадежден дизайн.

След като влезе в сайта, потребителят трябва незабавно да разбере, че е дошъл на адреса. Той трябва да види какво се предлага в сайта и при какви условия. Освен това човек ще реши да се свърже с вас, ако прецени, че на компанията може да се има доверие - добре проектиран уебсайт ще помогне за това.