Уеб дизайн и реклама

Как един слоган променя нещата  

Силата на слогана не е за подценяване, разбира се сам по себе си той не е достатъчен, но когато е част от добре планирана маркетингова стратегия, нищо не може да го спре. Такъв е и случая на популярната марка за обувки Nike и техния слоган JUST DO IT.

Преди излизането му, марката произвеждала единствено обувки за участващите в маратони - доста специфична таргет група. По това време най-големият конкурент на пазара на Nike бил Reebok. С появата на фитнес модата обаче, маркетинговите специалисти на марката, успяват да видят нова пазарната ниша. 

Така към края на 80 те години, Nikе излиза на пазара с JUST DO IT и жъне такъв успех, че направо помита своите конкуренти. Слоганът е кратък, точен, мотивиращ и  абсолютно на място. Той буквално предизвиква всички, които искат да тръгнат на фитнес и да започнат да спортуват, да го направят.

От статистическа гледна точка през 1988 г. продажбите на компанията достигат 800 милиона долара, а само 10 години по-късно - 9,2 милиарда долара. Nike, започват да си купуват както хора, които се записват на спортни занимания, така и тези, които са решили сами да бягат в парка. 

Факт е, че марката и в момента е един от водещите лидери на пазара. А изводите, които може да си извадим са: Най-добрия начин за представянето на един бизнес, ще дойде след задаването на някой от следните въпроси - какъв проблем ще  решим на клиентите си и с какво нашият продукт е по-различен? Използвайки този емоционален похват, ще докоснете много от хората и те ще ви се доверят.

Използваме "бисквитки". Бисквитките, използвани за основната работа на сайта, вече са заредени. За да научите повече за "бисквитките", които използваме и как да ги изтриете, вижте нашите Условия за защита на личните данни.

Приемам "бисквитки" от този сайт.