Уеб дизайн и реклама

Успешната реклама, която продава!

Ако се загледате ще видите, че сме заобиколени от различни видове реклама без дори да осъзнаваме. Отдавна рекламата не е само плакати, постери и дипляни. Традиционните печатни материали си остават класически метод за реклама, но освен тях реклама има и навсякъде около нас. Всички консумативи, хранителни продукти, предмети и общо взето всичко, за което се сетите има опаковка или етикет, от които става ясно за марката.

Рекламата е основният метод , с който да покажем на своите клиенти, че сме по-добри от конкурентите си. Въпреки че сме заобиколени от реклами, не всички от тях са стойностни и с добра идея и концепция. Не на последно място е и качественото изпълнение. Понякога наистина е трудно да се измисли креативна реклама, която да изведе напред дадения продукт и да увеличи продажбите му. Често много от самите клиенти, които са поръчителите на дадена реклама имат своя собствена представа как да стане тя.

Маркетинговите специалисти отговарят за разработването на стратегия за развитие на бизнеса. Дизайнерите са хората, които трябва да успеят да намерят баланса между желанието на техния клиент и постигането на най-добрия резултат във всяка визия. Копирайтърите пък от своя страна са тези, които да впечатлят с написаното относно продукта. Те са хората, които да го представят текстово в най-добра светлина. Затова всяка реклама е съвкупност от доста компоненти. Ето и кои са  най-важните в три стъпки:

1. Проучване

Първото нещо, което е редно да се направи е едно достатъчно добро проучване относно продукта или услугата, за която ще се създава реклама. Design Centre работи с различни клиенти от различни сектори. Всеки, от които има собствена специфика и изисквания. Когато при нас дойде нов клиент, винаги започваме с проучване до най-малкия детайл, за да сме перфектно наясно и да постигнем оптимални резултати при всяка една поръчка.

2. Имидж

Както вашият личен имидж в живота е много важен, така е и с този на вашата марка. За да вдъхнете доверие на бъдещите си клиенти и да задържите настоящите е необходимо имиджът ви да е безупречен. Той трябва да е изграден като съвкупност от много неща като качество на продуктите, конкурентна цена и добро име. Тук рекламата играе основна роля. Вашият бизнес трябва да е в крак с всички новости. Неговият имидж трябва да напомня на хората за самата марка. За целта трябва да има добре изградена маркетингова стратегия, да има насока, цел и рекламата да е навсякъде – сайт, бизнес страница и профил в социалните мрежи, онлайн магазин и рекламни материали. Да участва в различни благотворителни кампании, не само защото това ще е добре за бизнеса, а защото преди всичко трябва да сме хора и да си помагаме.

Всяка една от рекламите била тя огромен билборд или пост в Facebook, трябва да има силен слоган и оригинално емоционално представяне. За целта трябва да се доверите на дизайнер, който да изработи впечатляващи визии и копирайтър, който с едно, две изречения ще направи дадения продукт – герой. 

3. Позиция

Какво значи “позиция” или още ,,позициониране’’?

Повечето специалисти в областта на маркетинга имат своя собствена представа за определението на думата и нейния смисъл. Но за добрите специалисти, които си разбират от работата ,,позиция‘‘ означава вашият продукт да е правилно таргетиран и да върви нагоре. За да е успешна една реклама е нужно да е ясно към кого е предназначена тя!

Тайната се крие във вече изброените три стъпки. В тях разбира се има още редица тънкости. Днес споделихме основните с вас, нашите читатели. За да се постигнат най-добри резултати е нужна работа в екип. Ние имаме повече от 20 години опит зад гърба си и сме готови да ви помогнем. За разлика от повечето фирми, които могат да ви предложат отделни рекламни услуги, ние обхващаме целия процес като предлагаме:

  • Уеб дизайн
  • Дигитален маркетинг
  • Графичен дизайн
  • BTL услуги
  • Печат

Не се колебейте да се свържете с нас! 

Използваме "бисквитки". Бисквитките, използвани за основната работа на сайта, вече са заредени. За да научите повече за "бисквитките", които използваме и как да ги изтриете, вижте нашите Условия за защита на личните данни.

Приемам "бисквитки" от този сайт.